Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Το Ημερολόγιο του Jeffrey...


Αγαπημένο μου ημερολόγιο,

                Το σαββατοκύριακο που πέρασε ξέφυγα λίγο από την καθημερινότητα. Η μαμά κανόνισε και πήγα μια πολύ ωραία βόλτα στα Καλάβρυτα με ελικόπτερο! Λέει πως από εδώ και πέρα έτσι θα μετακινούμαι για να συνηθίζω γιατί ίσως χρειαστεί μια μέρα να με πάρει και από τη βουλή. Έτσι έγινε στην Αργεντινή κάποτε. Εγώ δεν το θυμάμαι, θα ήμουν μικρός, αλλά για να το λέει η μαμά θα έχει συμβεί. Επισκέφτηκα όλα τα ιστορικά μνημεία της περιοχής αλλά η μαμά ξέχασε μαζί με τους 2000 φρουρούς να στείλει κι ένα ξεναγό κι έτσι δεν κατάλαβα πολλά πράγματα.
                Θέλω να σου εξομολογηθώ πώς είμαι λίγο θυμωμένος με τον Αντώνη. Του προτείνω εδώ και καιρό να παίξουμε ένα καινούριο παιχνίδι, την συγκυβέρνηση αλλά αυτός επιμένει στις κουμπάρες και στους καουμπόηδες και ινδιάνους. Νομίζω πως θα το προτείνω στον καινούριο μου φίλο το Γιώργο και θα δεχτεί. Αλλιώς υπάρχει πάντα η Ντόρα που θέλει αλλά με  τρομάζει ο μπαμπάς της. Ακόμα θυμάμαι τη μαμά να με απειλεί με τη φωτογραφία του  όταν δεν έτρωγα το φαγητό μου.
                Έξω από τη βουλή συνεχίζουν να μαζεύονται παιδάκια με τους γονείς τους. Πολλά κάνουν κατασκήνωση, τραγουδάνε και μιλάνε μεταξύ τους. Θα ήθελα πολύ να βγω ένα απόγευμα μαζί τους αλλά η μαμά αρνείται κατηγορηματικά. Ουφ κατάφερα και το έγραψα! Τέλος πάντων ας την ακούσω, ας διαβάσω καλά τα μνημόνιά μου και ελπίζω να τηρήσει την υπόσχεση της. Αυτό το καλοκαίρι ποδήλατο χωρίς βοηθητικές. Γιουπιιιιιιιιιιιιιιιι!

Καληνύχτα,
Jeffrey

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου