Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Το Ημερολόγιο του Jeffrey...

Αγαπημένο ημερολόγιο,
Πέρασαν αρκετές μέρες που δεν σου έχω γράψει  αλλά δεν έβρισκα χρόνο. Eίμαι πιεσμένος . H μαμά φωνάζει καθημερινά ότι πρέπει να διαβάζω γιατί δε θα πάρω τη 5η δόση του δανείου και τα φροντιστήρια με τους κυρίους της τρόικας με έχουν εξαντλήσει. Aκόμα και τώρα σου γράφω στα κρυφά. Σε έχω βάλει αγαπημένο μου ημερολόγιο μέσα στο μνημόνιο ώστε αν μπει ξαφνικά η μαμά να την ξεγελάσω.
Ναι δε στο κρύβω είμαι δυστυχισμένος. Πάνε οι ανέμελες μέρες που έκανα ποδήλατο όλη μέρα,κολύμπι και κανό το καλοκαίρι. Περνάμε κρίση λέει η μαμά και πρέπει να φανώ αντάξιος του μπαμπά και του παππού. Να γίνω κι εγώ ένας καλός σοσια- ληστής. Τώρα αυτό θέλει παύλα στη μέση. Αχ  τα ελληνικά πολύ με μπερδεύουν! Γιατί φύγαμε από την αμερική;
Η μόνη μου ευχαρίστηση αγαπημένο μου ημερολόγιο είναι οι συναντήσεις με τον αντώνη. Πολύ καλά τα περνάμε οι δυό μας αν και σήμερα που βρεθήκαμε ο θείος Κάρολος μας έφερε στην παρέα και 3 παιδιά που δεν τα είχα ξαναδεί. Τον αλέξη, την Αλέκα και το Γιώργο. Συμπάθησα περισσότερο το Γιώργο. Νομίζω ότι μπορούμε να τα βρούμε. Τον Αλέξη και την Αλέκα δε θέλω να τους ξαναδώ. Κάνουν συνέχεια φασαρία και μας χαλάνε το παιχνίδι. Άσε που στην αυλή εδώ και 3 μέρες μαζεύονται  πολλά ακάλεστα παιδιά και δε μπορούμε να χαρούμε το παιχνίδι στον ήλιο.
Καλό μου ημερολόγιο νομίζω πως ακούω βήματα….σε αφήνω.
Jeffrey

1 σχόλιο: